понеділок, 5 лютого 2018 р.

Музичний конкурс «Music Camp International»

 Враженнями від музичного конкурсу «Music Camp International» ділиться  наш активний  читач Іван Сорокін.
  Про такі   канікули я й не мріяв, навіть не  замовляв   Діду  Морозу. Але Дідом  Морозом виявилася  наша районна газета, яка по­дала   оголошення    про те, що в Херсоні під час різдвяних канікул відбу­деться музична таборівка ,  Херсон приймати­ме неймовірний  «Music Camp International ». По­пасти на неї було моїм найбільшим    бажанням.  Оскільки   все відбувало­ся перед Новим роком, то і тут не обійшлося без доброї   Снігуроньки,    в ролі якої для мене висту­пила Марченко Лариса Олександрівна,     секре­тар   виконкому   Каланчацької селищної ради. Саме   вона   допомогла оформити та надіслати оргкомітету  багато  до­кументів.У перший день табору я знайшов багато друзів. Там буди діти із міст і сіл Херсонщини, Миколає­ва, Одеси. Особливо зво­рушливим було те, що тут були і сліпі діти.

У музичній школі я навчаюся грі на фортепі­ано, тому було дуже цікаво, що тут я вчитимуся грі на скрипці і флейті. Це було чудово! А ще ми ви­вчили 4 хорові твори і спі­вали їх чотирма мовами: латиною, англійською, іспанською та україн­ською. Від усього цього в мене залишилися не­ймовірні спогади. Мені і зараз сумно, що все так швидко закінчилося.Але головним подарун­ком було те, що всі шість днів, поряд із нами була Посол Миру в Україні, аме­риканський диригент Констанція Фортунато. Уже 17 років вона веде таку робо­ту з дітьми усього світу. І вперше таке свято відбу­лося у Херсоні.Усіх дітей вона вважає обдарова­ними. І була дуже щасли­вою з нами, її чудовий настрій пе­редавався і нам. І коли наш хор, в якому співа­ло близько 200 дітей, заспівав « М є с с і ю » Ф. Генделя, мені здало­ся, що на­шим співом ми подарували щастя і мир усім людям світу.А Фортунато, стоячи біля дири­гентського пульту та диригуючинашим хором і симфоніч­ним оркестром, підтвер­джувала своє звання, в тому, що вона справжній Посол Миру, миру, який так потрібен Україні. Адже, «когда грохочут пушки - музы молчат». А ви, дорослі, можете забезпечити нам, дітям України, мир? І тоді музи будуть повертатися до наших сердець.Прощаючись, я роз­повів про свою музичну школу, про нашу район­ну газету «Слава праці». Про те, що наша газета теж, як посланець миру, багато пише про дітей, про їх життя, їхню твор­чість. Бо вважає їх усіх талановитими. І я пообі­цяв вислати нашу газету в Америку.Ми дуже тепло по­прощалися, сфотогра­фувалися разом. Та, на­певно, не попрощалися, адже я сказав Констанції Фортунато англійською мовою: «Я ще поверну­ся», на що вона відпові­ла: «Я також».Дякую усім за чудову казку в моєму житті.
Іван СОРОКІН, учень
5-Б класу Каланчацької
ЗОШ І-ІІІ ступенів


Немає коментарів:

Дописати коментар