понеділок, 4 лютого 2013 р.



«Історія інформатики,або звідки взявся комп’ютер та безпечний інтернет дітям»
        На черговому занятті діти дізналися,  що Інтернет — це феноме­нальний за своїми можливостями засіб. Це безмежний світ інформації, тут ви знайдете багато цікавого І мова піде про небезпеки пов’язані з його використанням.
Інтернет охоплює майже весь світ, а отже ця мережа доступна і для тих людей, які мають далеко не найкращі наміри.     Проблема збільшується ще й тому, що після підключення комп'ютера до мережі, а особливо до Інтернету, виникає ризик вторг­нення зловмисника до цього комп’ютера та подальшого використання його для атак на інші комп’ютерні системи.  

            Злочинці послуговуються чужими комп’ютерами, щоб уникнути відповідальності за свої дії, бо в такому   разі визначити справжнє джерело нападу буває дуже складно. Тому захист від зловмисників став одною з основних проблем користувачів Інтернету. Існують й інші види небезпек, наприк­лад стеження через Інтернет за діяльністю людини чи організації. Щоб убезпечити себе , треба дотримуватися правил поведінки в Інтернеті,  поставтеся до них уважно і розкажіть своїм друзям. Учасникам клубу були вручені буклети «Безпечний інтернет- дітям» з корисними порадами.
 

         А ще діти дізналися, що в нашому комп’ютері безліч самих різних програм . Якимись із них ми користуємося часто, інші ж використовуємо вкрай рідко або взагалі ніколи. Але є комп’ютерні програми, знати і вміти користуватися якими просто необхідно. І одна з них  програма  Microcoft  Word.  Якщо звичайно використовувати комп’ютер тільки для ігор і спілкування в Інтернеті, то без програми Microcoft  Word можна спокійно обійтися. Але в цьому випадку навряд чи Вас можна назвати користувачем комп’ютера. Адже користувач комп’ютера – це людина, яка вміє  виконувати на комп’ютері різні операції. Діти вчилися друкувати різними шрифтами, різними кольорами, та навіть вставляли малюнки.
На закінчення отримали домашнє завдання скласти казку про смайлика і курсор.

Немає коментарів:

Дописати коментар