пʼятницю, 28 листопада 2014 р.

"Святе, небесне і земне навіки в долі поєдналось..."



   







 До районної бібліотеки для дітей завітала на творчу зустріч із користувачами,   учнями  7 – А класу Каланчацької ЗОШ№1(кл кер.  Васютинська С.І.)   поетеса - землячка Шовкун (Стринжа) Юля Сергіївна,  вчитель за фахом, член літературної студії «Кулішева криниця» (Херсон) та  «Саксагань» (м.Кривий Ріг) Вона степовичка від роду, а нині представниця індустріального краю Дніпропетровщини. У її творах багато степу, тривог за рідний край. Не часто має нагоду побувати у рідному краї. Тому і її вірші звучать трошки з сумом:
   Була я знову дома… Уві сні.
   Чому так часто сниться він мені?
   Або чому не там я – не у нім?
   Чому в далекім місті цім чужім?
       А рідний дім, і двір, і тихий сад
      Мені шепочуть: _ Повернись назад.
      Зануриш ноги в рідні спориші –
      Тепліше, може, стане на душі. 
     Учні із великим захопленням слухали цікаві розповіді, вірші які читала для них письменниця,  а потім  посипалися різні запитання: - І коли був написаний перший вірш, і звідки ви черпаєте теми для своїх творів. І хто допомагає вам у видавництві ваших збірок та багато інших.   Юлія Сергіївна з задоволенням слухала свої вірші у виконанні дітей.  І запросила наша землячка до своїх збірок «Сонячний дощ», «Я люблю».   У її віршах «теплий мій краю, замріяний краю»,  звучить вічна тема -  природа, вічне сонце і небо і соловˈїні пісні.. Уся млість і смуток осені, що ранній подих свій шле до землі.  А ще в її збірках вірші- посвяти, маленькому курортному селу Хорли на півдні Херсонщини. «Хорли-2004», «Хорли-2008.» «Ода морю», «Синє море очі вбирає» та інші описана краса сходу сонця, звуки приливу, запах моря. А ще вірші, неозорій рідній Батьківщині  - «Червоні кетяги калини»,  «Україно», «Батьківщині», «Вітчизні».


 Як зізналася гостя, ця зустріч вийшла напрочуд цікавою і душевною. Тож і час, відведений на спілкування, збіг непомітно.
Ми щиро дякуємо Юлії Сергіївні  за гарні книги і бажаємо письменниці творчого натхнення та міцного здоров’я. А нашим  користувачам бібліотеки нагадуємо,що твори Ю.С.Шовкун (Стринжі)  можна прочитати в нашій книгозбірні.

Немає коментарів:

Дописати коментар