вівторок, 7 квітня 2020 р.

Здоров’Я по бібліотечному рецепту




Щороку, починаючи з 1950 року, 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я.  Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо .  І сьогодні, в період карантину, слова: « Бажаю здоров’я. та здоровенькі були» мають  зовсім інший сенс. Ми цінуємо завжди те, що втрачаємо або можемо втратити. В цей день всі лікарі вимагають звернути увагу на Ваше здоров’я й здоров’я ваших близьких та бажають всього найкращого. Бажають  міцного здоров’я всім, а особливо своїм любім читачам, і працівники  Каланчацької дитячої  бібліотеки ! А для того, щоб  наші маленькі користувачі росли дужими та здоровими  бібліотека  рекомендує прочитати книги на тему здоров я за посиланням  https://kanalukraina.tv/ua/news/knigi-o-zdorove-i-dolgoletii
https: та вживати вітамінки. Вітамінки ж завжди  дуже смачно, корисно та приємно. Це ж правда?!
А ви пробували  бібліовітамінки? Ні? Зараз ми це виправимо! Для вас  відомий доктор Айболить  «виписав»  рецепт  бібліовітамінок, та рекомендував вживати їх кожного дня  вранці, вдень та  ввечері по одній або частинками. Міцного Вам здоров’я і чудового смачного читання. Не забувайте про бібліовітамінки та залишайтеся вдома.  Будьте здорові та життєрадісні!
А до вашої уваги  «Здоров’Я по бібліотечному рецепту» !  Сподіваємося, що наші «бібліовітамінки» теж будуть смачні та приємні!

Немає коментарів:

Дописати коментар